Reactie respondent op tevredenheidsonderzoek

tevredenheid

Optiek Frits Van Den Bosch uit Deurne hecht extreem veel belang aan klantentevredenheid. De zaak zit in de Top 10 van Belgische optiekzaken en legt de nadruk op professionaliteit, kennis, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Dit uit zich ook in de cijfers : een zeer hoge klantentevredenheidsscore en een Net Promotor Score waar velen van kunnen dromen. De klanten appreciëren het ook om opgebeld te worden voor het onderzoek, als blijk van hoe ze begaan zijn met hun klanten. Dit kwam ook naar voor in één van de volgende quotes van een respondent tijdens dit telefonisch tevredenheidsonderzoek : " Ik vond het zeer fijn om opgebeld te worden want ook dat toont hoe zeer Optiek Frits Van Den Bosch met zijn klanten bezig is. Al zo goed zijn en een onafhankelijk kantoor inhuren om te kijken hoe het nog beter kan. Klasse vind ik dat!!" 

Optiek Frits Van Den Bosch heeft tevens een bekende klant die reclame voor hen maakt : 

https://m.hln.be/regio/antwerpen/bart-de-wever-brilt-en-maakt-wat-recla… 

Samenwerken? Contacteer ons